Wednesday 13 June 2012

Bulat

2-0 beb....YES!!!!
malam tadi malaysia vs singapura...koi tak tengok sbb tak suka tengok corak permainan singapura yang kuat berlakon tu...emm ala2 aaron aziz(he he he...org singapura mmg pandai berlakon...)
ms lawan kat singapura depa main tipu ler sakit hati tengok. So semalam dgn rasa benci yg masih menebal maka koi tak tengok malaysia lawan..tp dlm hati ada rasa HARIMAU akan mengaum habis-habisan punye sbb depa pun sure lapor nak membaham singa yg berlagok baguih tu...

ha ha ha koi suka bila bangun pagi cik habbi kata singa dah habis di makan...erggg...terbunyi kenyangnya harimau tu tau!!! ALHAMDULILLAH...

he he he mungkin lakonan depa tak menjadi kot semalam, sbb ada hero thailand dlm padang...

apek...HEBAT...ehh tp mlm td dia ada ker???
tp mcm mn pun dia penyelamat malaya
TAHNIAH HARIMAU & I LIKE ULTRAS MALAYA yang tak jemu memberi sokongan walau kalah dan menang...itu baru nama penyokong SEJATI.

oppsss lupa tajuk BULAT sbb nak cite pasal BOLA yang bulat so apa2 pun leh jadi kan kan kan...sedangkan Manchester pun pernah kalah xkan MALAYA kalah nak kecoh lebih kan. kena cool ler Datuk RAJA BOLA sedang mengatur strategi beb!!!

singa lapor tp HARIAMU lagi LAPOR yop oooiii

3 comments:

  1. sat2 aku dok terlupa ke aku aku dah tua, ko dah lama ada blog nie. mcm mana aku tak tahu yea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. koi segan kabo kat org...he he he..tp ko pun dh jd follower pd koi dh lm gak..ha ha ha...ko tak tau sape tuan umah ajer la tu...

      Delete
    2. haaa...
      tu la pasal
      aku tak check sape tuan tanah loorr
      ape pun aku sungguh gumbira ko ada blog
      senang kerja aku
      pssst: advance dah ko skrg yea ;-)

      Delete