Monday 7 May 2012

Aku teringin menulis...



Aku ingin menulis...
tetapi jejari dan akli 
selalu berlainan illusi
Kata hati ingin berbicara sepi 
tapi jejari lebih suka bermadah seolah puisi 

Hajat hati ingin berkongsi stori 
tapi hasilnya selalu tidak selari
 Ntah macam mana nak kasi jejari dan akli memahami 
hajat sebenar yang tersimpan di hati

Aku kekadang tertanya sendiri
 adakah aku nie memang berjiwa seni???
dalam hati tertawa sendiri 
kalo benar aku begini. 

Aku punyai keinginan untuk menulis tetapi 
tidak berkisar peribadi 
tapi kalo itu bukan intipati
 apa agaknya kandungan dan isi 
untuk di luahkan dalam blog ku ini

Wahai lah jiwa, wahai lah hati
berikan ruang daku berbicara asli
peruntukkan idea yang lebih seni
kesan dan luahan si pena ini
untuk terus menari-nari

...yehah....



No comments:

Post a Comment